W kwietniu przerobiliśmy już lekcję na temat Instagrama i TikToka z Hashtagalkiem. Teraz czas, żebyśmy dowiedzieli się jak tworzyć swój kanał w serwisie YouTube! Już w najbliższą sobotę, 25 maja o 12.00 nie lada gratka dla fanów Martina Stankiewicza.
Wielokrotny zdobywca Grand Video Awards – nagrody dla internetowych twórców odwiedzi radomski Amfiteatr, aby opowiedzieć o swojej youtubowej karierze. Otrzymamy olbrzymią dawkę wiedzy! Wstęp oczywiście bezpłatny. Widzimy się przy ul. Daszyńskiego 5.
Od zabawy kamerą jako 8-latek, po miliony wyświetleń na YouTubie kilkanaście lat później. Martin Stankiewicz opowie o swojej konsekwentnej drodze w tworzeniu filmowych treści, dzięki którym m.in. poleciał na Zanzibar, trafił na puszki Coca-Coli w całej Polsce i był na plakacie w Bravo. To będzie sentymentalna podróż po początkach YouTube’a w Polsce.
Martin razem ze Sławomirem Nadolskim – swoim stałym współpracownikiem, rozłożą na czynniki pierwsze proces realizacji małych internetowych form filmowych, jak i dużych, profesjonalnych produkcji. Goście spotkania przybliżą najważniejsze stanowiska w produkcji filmowej, czarować magicznym światem filmu. Pokażą, jak proces tworzenia, poza ogromnym wyzwaniem logistycznym i artystycznym, jest również niesamowitą, kreatywną zabawą dla każdego.
Podczas warsztatów będzie można spróbować swoich sił w próbie stworzenia krótkiego filmu fabularnego pod okiem gości wydarzenia. Martin wierzy, że wspólnie z uczestnikami udowodni, że nawet w kilka godzin można stworzyć ciekawą historyjkę filmową za pomocą minimalnej ilości sprzętu, ale z ogromem chęci i super drużyną.
Martin Stankiewicz – ex-youtuber, filmowiec, podcaster, marzyciel, ADHD-owiec. Jak sam mówi: “Budował polski Youtube swoimy ręcami.” Np. jako Gollum w prankach Sylwestra Wardęgi, albo Suchoklates w „Co mówią: na siłowni” Abstrachuje.tv. W latach aktywnej działalności, swoją twórczością zainteresował ponad milion dwieście tysięcy widzów. W zabawny, inteligentny i ciepły sposób filmowo komentował naszą rzeczywistość. Współpracował z takim markami jak Coca-Cola, IKEA, czy Play. Wielokrotny zdobywca Grand Video Awards – nagrody dla internetowych twórców. Autor książki „Śmieszek. Cierpienia młodego youtubera”, w której zawarł wszystkie życiowe mądrości, ale uważa, że nikt ich nie potrafił należycie zrozumieć. Samozwańczy ambasador dziwactwa i człowiek wielkiej wiary. Wierzy, że w końcu uda mu się stworzyć jego wymarzony pełnometrażowy debiut fabularny, ale jego ADHD skutecznie mu to utrudnia. W ostatnim czasie zakochał się w podcastowych rozmowach.
Spotkanie realizowane w ramach projektu „Spotkaj się z gwiazdami YouTube i TikToka! – darmowe warsztaty twórcze dla młodzieży i dorosłych”, finansowanego z Budżetu Obywatelskiego 2024 Gminy Miasta Radomia.
WSTĘP WOLNY. Liczba miejsc ograniczona.